Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

miércoles, 31 de marzo de 2010

KIDS CUP WHELEER LA MOLSOSA




Tot va ser casi igual, em refereixo com a cada carrera, inscripció, escalfar, i preparar-se per a fer la sortida, però en diferència vaig anar més d'hora i vaig poder veure els grans, això em va permitir esmorzar tranquilament. Perfecte sortida (per variar), però, en diferència de Santa, no vaig parar de tirar fins arribar al corriol, perfecte, perquè, només entrar al corriol ja els hi treia una distància, la trialera m'hi vaig apretar per deixal-s'hi més distància del que portava. A partir d'aquí tot va ser igual durant les 3 voltes i mitga, perquè encara em faltava una pujada d'asfalt, que... tela, era dura, però no gaire llarga, i a partir d'aquí, agafar un ritme, i mica en mica anar-me'n més dels rivals, fins poder creuar meta 1er del meu any i 1er de la general, deixant a 2:30 el segon classificat. UNA CARRERA PERFECTA DE PRINCIPI A FI.




No hay comentarios:

Publicar un comentario