Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 16 de enero de 2011

TORNEM A L'ACCIÓ!!

Després de tornar d'esquiar, tocava gaudir de les festes de reis.
Durant aquests dies 5 i 6 tot anava a la perfecció. Però passat el dia 6, vaig notar que m'estava encostipant i vaig començar a prendre'm medicaments. Tot i la meva rapidessa per prendre'm medicaments no vaig poder evitar agarafar l'encostipat. Aquest encostipat em va deixar uns dies sense agafar la bici, ni fer res de res. Avui dia 16, es pot dir que encara estic encostipat, però sense res d'importancia, ja que cada copa es menor. Però es que s'ha de dir, qui no esta encostipat???
Ara ja més aprop de començar la temporada, començem a apretar una mica més la màquina sense passar-se, encara queda molt i la temporada es molt llarga!!

fins un altre.

2 comentarios:

  1. Ya estamos con las excusitas...anda vete tomando frenadol que voy a por vosotros...ya sabeis a quien me refiero...jejeje
    Salut i esport!!!

    ResponderEliminar
  2. jaja, ja em prenc de medicaments (no es el frenadol, no em va gaire be)

    ResponderEliminar