Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

martes, 27 de septiembre de 2011

COPA CATALANA CALAF

Aquest fi de setmana tocava desplaçar-se fins a la població de Calaf.
Vam passar tot el fi se setmana a una casa rural, on s pot dir que si que vam descansar com s'ha de descansar.


El circuit no era del que a mi m'agraden, però en haviem d'adaptar. Era un circuit sense pujades dures, i llargues, amb molta pista, i els senseros que tenien no es podien aprofitar per treure temps, ja que eren molt lents.

La sortida, va ser bona, sense cap incident. Em vaig col·locar al grup davanter. A la meitat del circuit de la primera volta el Uri se'm va escapar, però la lluita va continuar amb el Gio. Vam passar per meta junts, però a la meitat de la sagona volta em vaig escapar d'ell. La última volta va ser d'anar aguantant la distància per poder arribar a meta en segona posició. I sobretot dedicar-li la segona posició al avi.


Una segona posició molt bona, primera per el campionat, perquè d'aquesta manera retallo punts al segon classificat, ficant-me a 9 punts d'ell. Segona, és per les sensacions tan dolentes que vaig tenir, de cames, els mocs... una segona posició esta com regalada. 
Ara toca a pensar amb montjuic.

fins un altre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario