Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

martes, 23 de junio de 2009

CARRERA A PORQUERES




El circuit era bastant planer, tot i que tenia pujades inclinades i baixades tecniques, hi havia molta pista. Vam sortir ens vam separar tres fins al cap de 3km, el Marc va començar a tirar jo radera, fins a una curva NO MARCADA AMB CINTA sino amb guix, vaig fer un "recto" i ell no, s'em va escapar uns metres que l'hi van servir per guanyar-me. Vaig arribar segon del mau any i tercer de la general.

3 comentarios:

  1. El proxim dia a per el primer lloc, campeon.

    Jaume

    ResponderEliminar
  2. Ya perque el vaig tenir a tir, vaig acabar mes o menys a 5m.

    ResponderEliminar
  3. Vaig beure la carera i em va agrada molt,ba cedar segon pero ba estar genial maves agradat mes si avesis cedat primer pero estava el marc i no vas puger cedar primer pero estic molt cuntent uabria selebrat igualment que
    avesis quedatcom as quedat.

    ResponderEliminar