Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 28 de junio de 2009

CARRERA A VILAJÜIGA





El circuit era molt dur, tècnic,... Tenia pujades llargues i dures (fins i tot hi havien que les pujava a peu), pocs plans, baixades llargues i de pedra molt tècnica, en resum, era un circuit de 12,5km lents per la duresa. Tot i així vaig sortir bé, tercer, venia pujada i em vaig colocar quart, perque em va adelantar el Marc i el Marçal (campió de Vatalunya de segon any), despres d'un km vaig atrapar al primer (Marçal) despres d'adelantar a tres nens, entre ells el Marc. Això va passar en el primer km, em vaig escapar fins la meta. Ningú es creia que fos jo, primer del meu any i també de la general. Arribant a 1,31 minuts del segon classificat de la general i a casi 2 min. del Marc. Em vaig treure una espina del cos.

4 comentarios:

  1. Et un campió seguiex així.

    T'has guanyuat de sobres anar al Tour. (a veure'l ehh, tot arrivarà)


    Alex

    ResponderEliminar
  2. Gracies.
    Ara haig d'anar a per el primer lloc de la general. Puc conseguir-lo, a la seguent quedant primer o segon de la general. Així l'abaçaria nomes falta que a la carrera de torroella, que es l'ultima quedar per devant d'ell.

    ResponderEliminar
  3. Crec que tot es posible pero pas a pas, primer vidreres a per totes i despres veurem, en aquets moment estas molt fort, fisica i mentalment.

    La carrera de Vilajuiga va ser una pasada, com va dir la teva mare al creuar la meta...que fa aquets aqui.....MOLTA SORT.

    ResponderEliminar
  4. Va ser una passada, això tens rao, perque no m'ho crec ni jo el que vaig aconseguir.

    I l'ho de la general del camionat crec que ho puc aconseguir.

    ResponderEliminar