Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

martes, 22 de septiembre de 2009

CARRERA A SANT GREGORI

Va ser el circuit més dur dels que he fet, era molt xulo i dur, el primers 4km van ser plans, bé, però després va anant començant a pujar fins al km 8, o sigui 4km de pujada molt intensa, l'havia de pujar amb el plat petit i el pinyó gran. Després va començar a baixar, però res de descansar, perque eren tan dures... i tècniques..., uf..., però bueno les vaig baixar i per al km 10, em va començar a fer mal la panxa, suposo una baixada de sucre, però bueno vaig perdre unes posicions, amb pujades i baixades dures, per fi vaig arribar a meta, primer del meu any, i vuité de la classificació total.

2 comentarios:

  1. El proxim dia, si la panxa vol, a pel 1 lloc dels infantils.....

    ResponderEliminar
  2. Clar que si, sempre s'ha d'anar per la millor posició possible.

    ResponderEliminar