Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

lunes, 4 de abril de 2011

OPEN GIANT LES ROQUETES-SANT PERE DE RIBES


Aquesta carrera l'agafava amb una gran motivació, ja que la passada la vaig guanyar, i em vaig donar conte de que podia fer-ho bé. Va ser com sempres, res d'especial, inscripció, rodillo per calentar, corralines, parrila, i sortida!!!!!

La sortida la vaig fer bé colocant-me segon, radera del Marc, que després d0una caiguda seva el baix passar, a partir d'allà vaig començar a implantar el meu ritme. Un ritme que la primera volta constava d'arriesgant-me a les baixades per treure temps, i pujant al meu ritme. Tot i que el circuit era díficil adelantar, se li havia d'anyadir la gran cantitat de corredors, això va fer que agafes algun tap. Però els vaig anar superant. A finals de la primera volta em diuen el temps al segon, que ra d'uns 2 minuts.

La segona volta vaig canviar el xip. Portant el meu ritme sense parar, però consistia en fer les baixades amb més calma, sense arriesgar tant, i tenir més cura a l'hora d'adelantar. Vaig anar fent, fins que més o menys a falta d'1km per la meta, m'informen que la distància amb el segon havia augmentat, l'últimes curves i baixades, les vaig agafar amb molta calma, s'abent que ja ho tenia practicament tot guanyat. I un altre cop consequtiu, a falta de 10metres, mans amunt, i guanyador de la carrera!!! gran alegria per mi, ja que no m'ho esperava per res.

Al final un gran fi de setmana, i sobretot comentar el circuit, un circuit que al primer moment no em va agradar, però a mesura que el vaig anar fent, em va agradar molt. I una organització molt bona.

I un altre cop mencionar la gran feina de l'equip, i del públic. GRÀCIES!!! Sense vosaltres res seria possible.

Ara a pensar amb Corró d'Amunt, Copa Catalana, que ho tindré molt díficil, però s'haurà de lliutar!! I la seguent Avinyó, on s'haurà de mantenir el liderat en l'Open BCN Giant.

fins un altre.

1 comentario:

  1. Hola petardo, quedis com quedis seguirem recolzant i gaudint de cada carrera, veient com tu passes be.

    Fins aviat

    ResponderEliminar