Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 22 de mayo de 2011

OPEN BCN TARADELL



La seguent prova de l'Open Giant Barcelona tocava anar a la població de Taradell. El Club Btt Osona tenia preparat un circuit molt ràpid, divertit... un circuit que em va agaradar molt quan el vaig anara a veure el dissabte. Pèrò el dissabte per la tarda... va ploure!! un altre fi de setmana amb fang.

La sortida la vaig fer col·locant-me en tercera posició. On en els primers metres em vaig col·locar en primera posició. Més tard en vam ajuntar l'Oriol, en Marc i jo. Un trio que a la pujada es va quedar enrere el Marc, Continuavem el duo l'Oriol i jo, però al caure l'Oriol, em vaig col·locar jo devant, jo pensava que anava radera meu, però al quilòmetre, veig que no, alehores va ser quan vaig começar a trobar el meu ritme durant les dues voltes. Va ser una bona carrera, ja que em vaig trobar bé, i portava el meu ritme.

Al final una primera posició, que senta molt bé per tu, i per la general, ja que la tinc molt ven encarada.

fins un altre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario