Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 12 de junio de 2011

COPA CATALANA LLIÇÀ D'AMUNT




UNA ALTRA CARRERA MÉS EN FANG!!!!! això ja comença a cansar!! Perquè el fang no et deixa agafar ritme i no se'm dona del tot bé, però poc a poc ens anem acostumant.

El circuit de lliçà presentava variacions al que s'havia, ja que s'havia canviat el lloc del circuit i el circuit era totalment diferent. Era un circuit lent, per les seves pujades amb una forta pendent, i per les curves, que et feien frenar molt. Però com sempre, va ploure, aleshores d'un circuit que es podia fer tot en bici, va passar a fer-se la meitat caminant (jo com a mínim).

Bona sortida on ens vam col·locar l'Oriol, el Giovanny i jo, vam fer la meitat del circuit els tres. En una pujada se'm van anar els dos, però a la seguent pujada vaig atrapar al Giovanny i me'n vaig anar d'ell. La primera volta em va anar bé, bones sensacions i la bici bé.

La segona volta va ser diferent, la bici va començar a fallar el desviador, fent-me correr més a peu. De sensacions bé, però no anava tant bé com a la primera volta, a part vaig tenir algunes caigudes.

Però al final vaig creuar la meta segon, un gran resultat en Copa Catalana. Al final, em vaig col·locar 3 de la general a tres punts del segon.

fins un altre

No hay comentarios:

Publicar un comentario