Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

lunes, 20 de junio de 2011

2H DE RESISTÈNCIA EN BTT AL BIKESHOW


Com ja s'havia des de principis d'any, aquestes dues hores les faria conjuntament amb l'Ismael López. Pel matí, que corrien els patits de la casa, com no podia ser menys, l'Isma i jo ens vam ficar a fer de lleures, per saber-nos millor el circuit.

El circuit es tractava d'1km 200metres en el parc del fòrum. Un circuit amb moltes curves, on l'error era molt fàcil de cometre, i on era divertit de fer.

La sortida la va fer l'Isma, vam anar a tres voltes el primer relleu, ell em va donar el relleu en una quarta posició, jo em vaig col·locar en segona posició, però per culpa d'un error meu en una curva em va fer passar un altre cop a la quarta posició. Jo vaig deixar al Isma en una tercera posició. A partir d'allà, vam anar a dues voltes ell relleu, on vam tenir la lluita, sobretot la primera hora, amb l'equip del Borja Murillo, on volta a volta li anavem treient temps. L'última hora vam anar a una sola volta el relleu, on ens permitia fer les voltes més ràpides. Quant ja faltaven pocs minuts per acabar les 2h de resistència, portavem 1 minut i 20 segons al quart, tot i així no vam parar d'apretar. Vam arribar a meta amb una gran elegria, ja que després de veures els 21 equips que concursaven, no ens esperavem en cap moment aquests resultat.

Les sensacions van ser molt bones, ja que els temps per volta, sortien cada volta igual 2minuts 50 segons la volta. A part em trobava agust amb la bici, amb el circuit, AMB L'EQUIP, que va fer un molt bon treball!!!, l'afició, que sense ells es difícil fer tot això... amb tot. A part portava molt bon ritme, el crono ho deia, feia els mateixos temps per volta que l'Isma, que jo m'esperava fer més segons, tot una sorpresa per a mi!!

Al final un gran dia per tot, i ara a continuar així!!!

fins un altre


No hay comentarios:

Publicar un comentario