Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

miércoles, 21 de marzo de 2012

OPEN BARCELONA SANT PERE DE RIBES



Dissabte al acabar de fer dues voltes al circuit, caure, rascades, etc. per dintre no em va agradar, pero jo anava a guanyar, i a fer-ho lo millor possible, i res m'ho podia impedir.

Diumenge vam calentar, parriles, primera fila de la sortida, bueno... el ritual de cada carrera. A la sortida em fico primer, em va semblar una sortida molt lenta, al mirar enrere vaig veure que tothom es volia ficar a roda meva, i vaig apretar. Al arribar a baix de la primera baixada del circuit, ja anava sol.

Vaig conseguir agafar un ritme en un circuit que es molt dificil trobar un ritme, vaig anar fent i a la vegada anant treient segons al segon. A la última volta el que no havia de fer era cometre ningún error perquè la carrera ja la tenia guanyada, i així ho vaig fer!

Al final, primer cadet, i primer de la general de 3 voltes, un molt bon resultat. Amb unes sensacions magnífiques, ja que em va ser molt facil trobar un ritme i marxar dels rivals. Me'n vaig anar molt content.

 Al final em va agradar molt el circuit, vaig disfrutar molt fent les tres voltes tot i els problemes de fre que vaig tenir, pero res important que m'impedis guanyar. Una vistòria més al palmarès i a continuar entrenant!





No hay comentarios:

Publicar un comentario