Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

miércoles, 4 de abril de 2012

ORBEA ALMA G-TEAM



Com necesitavem una bici, i portavem esperant desde novembre una bicicleta i no arribava, vam passar a adquerir una altra bicicleta, aquesta bicicleta ha sigut una orbea alma g-team.

La vaig probar un dimarts, i vaig notar que aquesta bici m'anava molt bé. És una bicicleta per fer canvis de ritme, ja que es molt rapida. Per fer pujades és una màquina, accelera molt ràpid, i pujes molt cómode i ràpid. Baixant és on hi tenia por, ja que la gent que era molt nerviosa i difícil de controlar, però jo crec que no, a mi baixant hem va perfecte, va molt fina i et permet baixar ràpid.

Ara el que toca es acostumar-se ràpid, cosa que no serà difícil, ja que és una bici que em trobo molt agust a sobre d'ella, i a entrenar molt amb aquesta nova màquina. Ens esperen moltes hores, quilòmetres, patiment, carreres, podis, etc... junts!! i a batre rècords i a conseguir el millor!

No hay comentarios:

Publicar un comentario