Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

miércoles, 15 de septiembre de 2010

LA MEVA BICI SCOTT SCALE 10




Ara ja més rodat amb la bicicleta nova, la scott scale 10, que dir que ja la tinc més per la mà.
Ja m'hi he acostumat a tot, als frenos, la forquilla, el canvi...
La bicicleta m'agrada molt i cada cop m'agraden més les sensacions a sobre d'ella.
Pujant es una maravella, la seva geometria i el seu poc pes fan que sigui molt comode de pujar, però... baixant, no hi ha res més que explicar, perque si pujant va bé, baixant va molt bé, és molt "ratonera". És molt fàcil de controlar-la i a la vegada fa que puguis baixar molt ràpid, també anyadir-hi que els frens, els avid elxir cr, que gràcies a la seva potencia de frenada fa que puguis apurar més la frenada i baixar amb més seguretat.
Tot m'agrada, la forquilla, la transmisió, els q-rings amb dos plats...
Que més fa falta que digui? Doncs em sembla que l'únic que em dixo es que, M'ENCANTA!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario