Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 26 de septiembre de 2010

OPEN INFANTIL MOLINS DE REI

Aquest fi de setmana, tocava anar a molins de rei, on one to one, l'organitzador, havia preparat un circuit molt xulo per gaidir del ciclisme de btt en l'open infantil.
La sortida, molt bé, la primera sortida que sorto bé amb la nova bici, però les 3 primeres voltes, no em trobava molt bé, ja fos per l'encostipat, perque no havia trobat el meu ritme... em vaig possar primer a la sortida, però quan començava el troç amb pujades m'adalanten l'adrià i l'arnau, i se m'en van, però al cap de la 4 volta, em començo a trobar millor, atrapo a l'arnau, el paso i m'en vaig d'ell, i a l'última volta, atrapo al adrià, l'adelanto, i m'en vaig uns metres que em serveixen per guanyar després d'una carrera, que fins l'últim moment no es va decidir, i d'una gran remontada.
Però sobretot molt content, per una altra cosa, no perquè hagués guanyat, sinó, una perquè les sensacions meves són bones, perquè ja vaig començar a notar-me millor i poder tirar més, i segona, que aquesta prova m'ha fet agafar més confiança amb la meva bici, que ja em trobo millor a sobre d'ella.
Adeu.

1 comentario:

  1. Hola guapeton, una cursa emocionant i patidora pels espectadors, m'alegro que de mica en mica agafis confiança a la teva bici i vagis oblidant les sensacions de la KTM.
    Petons

    ResponderEliminar