Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

sábado, 11 de septiembre de 2010

OPEN INFANTIL SANTA PERPETUA




Open infantil a Santa Perpetua, la meva localitat, un circuit molt ràpid amb una unica pujada i una unica baixada, però molt xula, unes curves que m'agradaven molt, jo nerviós, estrenava bici nova, a casa, tornada de les vacances... però bueno... sortida!! d'espres de calentar, una sortida que no es gaire bona per mi, però remonto, m'adelanta l'aitor, el adri... però d'espres d'una carrera boja, consegueixo treient força d'on no hi havia, arribar a meta primer, una satisfacció, poder guanyar a casa d'espres d'una carrera amb no molt bones sensacions, la bici encara em falta acostumar-me, però perfecta i conseguint a la bici la seva primera victòria. Una carrera, en fi, bona, amb tota la gent de santa perpetua, on agrada guanyar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario