Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

lunes, 14 de marzo de 2011

BANYOLES 2011


Banyoles..... un circuit al qual jo portava anant 3 o 4 anys, els dissabtes pel matí a fer el circuit de Banyoles de Copa Catalana i diumenge a veure les carreres. Un circuit en el qual sempre l'he tingut en el punt de mira, ja pel circuit, un encant, a mi particularment m'encanta, i també per l'espectacle que es monta en el paddock.

Aquest any, el circuit de Banyoles, ja no estava en el meu punt de mira, estava en la realitat, situat sota la carpa de l'equip fent rodillo, calentant per després sortir. El circuit consatava d'un bucle, i dos voltes, en total uns 18km, això fet per la gran quantitat de fang.

Sortida... una gran sortida, segon. Però més endevant em van passar uns francesos, on vaig intentar col·locar-me a roda. Se'm van anar al començar el tram de fang. El circuit tenia tant de fang que hi havia molts troços on era molt difícil anar amb bici, s'havia de fer a peu. Durant la carrera em van passar coses amb el fang (roda atascada, no cambiava, no podia agafar la bici, no podia amb la bici pel seu pes....).


En conclusió, un 7é lloc de cadets, un gran resultat, ja per la condició en que estava el circuit, i per ser de 1er any, arribant el primer de 1er any. I sobretot content per la forma en que em trobava, tot i que corrent no anava gens bé, però en els trams en bici, em trobava molt bé. Ara a continuar entrenant per Corró!!

fins un altre.

1 comentario:

  1. Hola Petardo,
    Que voy a decir yo pues que estuvistes genial y como siempre disfrute mucho viendote correr.

    Besos.

    ResponderEliminar