Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

miércoles, 9 de marzo de 2011

NOVES LLANTES PER LA TEMPORADA


Després del meu cumpleanys, dia 3 de març, només tinc una cosa a dir, i és:

NOVES LLANTES PER LA TEMPORADA!!!!

Les llantes que portava, les xc 10, llantes de sèrie de la scott scale 10, s'em començaven a trencar els radis, en concret portava 5 en dues setmanes, no era del tot normal.

I el dia del meu cumple, tot s'ha de dir, gràcies papa i mama!! jaja, em van donar les llantes, unes molt bones llantes, ja pel seu pes, per la seva rigidessa, i per la finura amb les que rodes a sobre d'elles, i sobretot pel disseny, en concret parlem de les richey WCS Disc. Ara l'únic que li fan falta són quilòmetres i molts entrenos que hauràn d'aguantar.


fins un altre.

2 comentarios:

  1. Ö molt boniques les llantes, espero que lis donis un bon us. (:

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, i segur que les aprofitaré!! jaja

    ResponderEliminar