Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 6 de mayo de 2012

COPA CATALANA LA LLACUNA

A aquesta prova arribava bastant enfonsat anímicament. Durant la setmana no em vaig trobar ningún dia bé. A part venia de dos carreres molt dolentes. Pero amb tot un més de dolentes sensacions en entrenos.

Divendre vaig anar a veure el circuit. El circuit al acabar-lo de fer no em va agradar gens. Primer de tot perque tenia casi 11km, cosa que faria que nomes donguesim 1 volta i més o menys 40min de cursa, cosa que a mi em va malament perque em costa agafar el ritme. I segona cosa es perque nomes tenia una pujada i una baixada on es podia treure molt temps. A part durant aquests periode de temps no només no em trobava bé, sinó que també em trobava "torpe" baixant.

Al diumenge vam fer com sempre, calentar en el rodillo, parrilla i sortida. Una sortida normal, en tercera posició. Pero un altre cop no hi havia manera, a la pujada ja vaig perdre el grup capdavanter. No trobava el ritme pujant. Anava amb un antiritme a una pujada que es tracta d'agafar un ritme perque es llarga. Vaig coronar la pujada en quarta posició. Vaig començar i baixar vaig caure en una curva. Vaig perdre molt de temps, perque a part de la ciguda, el manillar estava torçat i no el podia ficar recte, em va costar molt. Tot i això vaig acabar amb el manillar una mica torçat, però això em va fer perdre una posició.

Al final vaig arribar cinqué, però un altre cop amb sensacions molt dolentes. Em vaig enfonsar bastant per les sensacions que tenia i de no ser capaç de millorar. Ja no s'havia que més fer. Pero no em vaig rendir en cap moment, jo vaig continuar, pensant de que algún dia tornaria a ser jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario