Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 6 de mayo de 2012

COPA CATALANA VALL DE LORD

Vam marxar el divendres cap a la població de Sant Llorenç de Morunys. El circuit ja me'l coneixia del any pasat, i s'havia que m'encantava. Divendres mateix vaig anar a fer-lo caminant per veure les novetats del circuit. Hi havien poquetes principalment dues baixades noves, una d'elles molt guapa.

Dissabte tocava fer-lo amb bici, com ja era d'esperar em va agradar moltisim. I em vaig trobar bé de sensacions. Vaig arribar al bungalow content de que havia tingut unes bones sensacions.

Ja era el dia, diumenge a les 9:30h, sortiem 30min abans, pero els cadets obriem circuit. Una gran ventatge. El problema es que ens van tenir parats molt de temps a parrilla i em vaig refredar.

Durant el Start Loop em vaig començar a trobar no del tot bé perque se'm van marxar dos corredors. Pero les sensacions rapid van venir.

La primera volta va cambiar, vaig adelantar al segon classificat, em vaig colocar en segona posició. Pero no tenia prou, jo anava a per el primer. A la pujada l'atrapava una mica, pero a la baixada se m'escapava. Pero sensacions bones.

A la segona volta va passar el mateix, fins i tot el vaig atrapar per possar-me a roda al primer classificat. Pero em van entrar arcades i ganes de vomitar de l'esforç. Al final se'm va escapar, i vaig arribar segon a només 26 segons. Un gran resultat pensant en les carreres anteriors que m'haiev arribata treure 5 min. Pero lo més important va ser que va ser la primera carerra que em vaig trobar bé desde feia molt de temps.

Ara he tornat a aixecar el cap, a veure que les coses amb esforç tot és possible, i amb ganes de més. Pero sobretot a treballar, perque semblen que les coses es començen a fer bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario