Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

jueves, 31 de mayo de 2012

OPEN BARCELONA CORRO D'AMUNT

El passat fi de setmana tocava anar cap a la població de Corró d'Amunt per disputar una prova més del Open Giant de Barcelona. Aquest Campionat l'estic agafant com a entrenos, ja que em coincideix amb l'Open d'Espanya i no puc lliutar el liderat.

Per això havia de fer una carrera sense correr riscos baixant, no jugar-me-la, etc. Va començar a ploure unes hores abans de sortir i em va fer replantejar si correr o no. Al final al veure que tothom corria, vaig decidir correr.

La sortida la vaig fer bé, col·locant-me primer a la entrada del primer corriol. Durant la primera volta anava marcant jo el ritme, un ritme no gaire fort per poder aguantar, i per anar la carrera de menys a més. El problema d'aquesta carrera va ser el fang, ja que quan portavem mitja volta vaig haver de parar perquè se m'havia enganchat la cadena amb el desviador. Allà vaig perdre bastants segons, i em vaig col·locar en tercera posició. Al muntar-me sobre la bici vaig apretar fins a atrapar al segon, i a la segona i última volta el vaig deixar, col·locant-me en segona posició.

La segona volta veient que no podia atrapar el primer i veien que no venia ningú per radera, vaig preferir afluixar una mica el ritme, pensant en la setmana seguent.

Al final vaig arribar 2on, amb unes sensacions no gaire bones per culpa del fang, i un resultat que podria haver sigut molt millor si no fos pel fang, ja que em va passar una mala jugada. Però així són les carreres.

fins un altre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario