Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 6 de mayo de 2012

OPEN BARCELONA SANTA PERPÈTUA

Com ja es d'esperar, quan corres a casa sempre tens més presió, però també tens més ganes de fer-ho bé. Tot i així portavem una setmana d'entrenos dolents, no m'acabava de trobar bé, però estava decidit a intentar fer un bon paper.

Durant la sortida surto bé, rapidament em vaig ficar en el grup capdavanter, i em trobava bé, amb bon ritme. El problema va ser quan vaig començar a fer la primera pujada, em van començar a cremar les cames sense portar un ritme excesivament elevat. Això és el que hem pasava durant aquesta setmana d'entrenos, que em cremaven les cames i no tirava.

Durant la carrera no adelantava gaire gent, portava un ritme molt lent, però tot i així anava en tercera posició, i així va ser com vaig acabar, en tercera posició. Molt decebut amb la meva actuació a casa meva. Amb el cap baix, sense saber el perque les coses no surten com vols. Pero pensant que un mal dia el pot tenir qualsevol.
Tot i això al dia seguent vaig continuar treballant, entrenant i mirant el perque no acabava de tirar com jo podia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario