Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 6 de mayo de 2012

OPEN DE ESPANYA VIGO

Aquesta vegada tocava agafar el cotxe, cargar-lo dijous, i divendres al matí marxar direcció Coruxo, Vigo. M'esperaven unes 11h i casi 1200km per arribar a Vigo. El viatge es va fer bastant pesat, pero amb ganes de tornar a repetir la bona actuació de Béjar i retornar les bones sensacions que no vaig tenir a Santa.

Dissabte vaig anar a reconeixer el circuit amb un company d'Equip, pero trobava a faltar a molta gent que va faltar. Un circuit amb una pujada llarga, i una baixada amb arrels i pedra, el tema es que no parava de ploure, una pluja molt fineta pero suficient per fer fang. Per això vaig optar per ficar el toro, un pneumàtic més de fang.

Ja haviem arribat al dia, ja estavem a diumenge. Una sortida bastant pèsima, em vaig col·locar amb 5 posició, però el problema es que un altre cop les cames no responien, no tenia força i no podia recuperar i adelantar. La primera volta vaig pasar cinqué per meta, amb unes molt dolentes sensacions, a la pujada em costava agafar un ritme, i anava amb un pedaleig molt inconstant, no em trobava agust, i baixant em trobava "torpe" pedra que hi havia, pedra que em menjava.

A la segona volta em va passar un corredor més i em vaig possar amb sisena posició, que va ser amb la posició que vaig arribar a meta. Com a resultat no esta del tot malament, pero pensant amb optar pel campionat, les opcions estaven perdudes, pero el pitjor de tot va ser amb lo decebut que vaig marxar. Un altre cop no podia amb mi mateix i no tirava. Me'n vaig anar bastant enfonsat per les dolentes sensacions que vaig tenir.

Pero tot i això no vaig parar d'entrenar, i intentar trobar la solució. Podien ser moltes coses, però no trobava la detonant d'aquesta situació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario