Bienvenido al blog oficial de Daniel Berenguer, corredor del equipo Relber cycling team

domingo, 6 de mayo de 2012

UNA SETMANA DIFERENT

Durant la setmana abans de la Copa Catalana de Vall de Lord, em vaig començar a trobar bé a sobre de la bici, pero va durar poc, fins dimarts. Només va durar dos dies aquestes bones sensacions, perque em vaig començar a refredar, pero rapidament em vaig començar a pendre medicaments. Tot i això no vaig dubtar d'anar al metge per mirar el refredat i ja de pas dir-li el que em pasava, que es resumia en una frase: "estava pasiu, sense ganes de res, vull tornar a ser jo".

Rapidament em va dir el que em pasava. Tenia la tensió baixa, per això em notava sense forçes i amb aquesta situació. Pero no hi havia temps d'entrenar, al endema marxavem cap a Vall de Lord. No s'havia que pasaria, pero hi tenia moltes ganes d'arribar-hi al dia de la carrera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario